Kusannesi Ben gereksiz yere ağlarsa müdahale etmiyorum babası da öyle. Mesela diyelim dolabı açtığımda orda çamaşır suyunu almak isterse vermiyorum ağlamaya başlıyo almak için, hep numara. Ağlamasına müsade ediyorum. Bu kötü bişey vs anlatıyorum tabi o arada ama dinlemiyo, biraz sonra da unutup başka bişeye yöneliyo. Düşme konusunda da öyle, sürekli gözüm üstünde zaten, kötü düşerse tabi ki hemen kucaklıyoruz koşup, ama bakıyorum ufak bi düşmeyse kalk annecim bişey yok diyorum kalkıyo, artık ikisinin ayrımını oda yapıyo zaten. Ağlamadan çocuk büyümez, eşinizin yaptığı çocuğa iyilik değil malesef, 17.5 aylık benim oğlum bu arada