Ben dogdugu zamandan beri kullaniyorum, kundak yapmadim hic. Battaniye de uyurken cok kipirdadigi icin, yuzunu orter korkusuyla sadece ayaklarina dgru ya da kolllari battaniyenin ustunde kalicak sekilde sikistira sikistira orttum. Oglum simdi 5 aylik, 2 tog’luk uyku tulumuna gecicez cunku yasadigim yerde havalar serinledi. Odanin isisi sabahlari 20 dereecelerde ama gece soguk oluyor.