Bebeğimin 2 gündür geniz akıntısı vardı serum fizyolojikle burnunu temizledim düzenli fakat genizde olduğu için devam etti öksürerek atmaya çalıştı ama hasta olduğu için öksürdüğünü düşünmüyorum ateşi ve kakası normal bugün doktora götürdüm kan tahlili ve röntgeni temiz çıktı ama klamer verdi. Bu kadar küçük bebeğe antibiyotik kullanmak normal mi bilemedim. Nebulizatör siparişi de verdim buhar vermek için fakat gelmesi 2 3 gün sürecek. Bu kadar küçük bebeğe klamer kullanmak doğru mu? Tahlilleri temiz olduğu halde? Şimdi doktordan iyi mi bileceksinler gelecek ama tecrübeli annelere sormak istedim