3 aylık bebeğim sürekli kusuyor doktora götürdüm kilo alımı normal diyor reflü olsa kilo almazmış. Her beslenme sonrası kusuyor artık bıktım. Az ve sık besle dedi onu da yaptım beslendikten sonra hemen yatırmıyorum gazını çıkarıyorum. Benim gibi olan varmı acaba nasıl çözüm buldunuz