Miskokulum25 Ay tüylerim ürperdi benimde sonucum 10.3 çıkmıştı doktor bana değerin düşük çıkmış dış gebelik olabilir Bi kaç gün sonra tekrar kan ver yukselmismi bakalım dedi o 3 günüm zehir oldu bana ama Allahima binlerce kez şükürler olsun şuan 1 yaşında Bi tosunum var sağlıkla sihhatle kucağınıza almayı nasip etsin Rabbım 🖤