Ogrtmnanne ilk az 2.gün biraz daha fazla 3. Gün biraz daha fazla veriyorsunuz amaç herhangi bir alerjik reaksiyon gösterip göstermeyeceğini anlamak. İlk olarak zaten sadece tadım olarak geçiyor o yüzden evet günde tek öğün veriyorsunuz zaten midesi küçük 1 öğünden fazla vermek bebeğinizin bağırsaklarını biraz zorlayabilir. Yaklaşık 1 ay tadımlar sürüyor 7 7 buçuk aylık olduğunda kahvaltı ekleyip 2. Öğünde de ister yeni bir sebze veya meyve tadımı yapabilir yada yoğurt verebilirsiniz. Kaç cc su içmesi gerektiği hakkında bilgim yok açıkcası ben olabildiğince veriyorum pek sevmiyor suyu zaten 🤦♀️ Ben ikeadan tel süzgeç aldım her tencereye uyuyor zaten tencerenin kapağını kapattığınızda maksimum yarım saate olmuş oluyor bana biraz gereksiz pahalı geldi açıkcası.