Demirinannesi02 Kızlar meyve sıkacağı almak istiyorum malum kış geldi ve çocuklarıma meyve sıkıp bardakla içeceğim. Ama hangi marka alacağım hiç bilmiyorum hangisi güzel temiz bir şey olsun istiyorum hangisini önerirsiniz ?
Balkizlarim Demirinannesi02 Weewell kullanıyorum çok memnunum bide elektrik li narenciye sıkacağı var oda Sinbo elim ayağım diyebilirim 👌✨🎈