Bebeğim 3 ay 26 günlük. Mama ile besleniyor. Ben 2 doz aşı oldum. Biontech. İlk aşıdan sonra burun akıntısı kol ağrısı hapşırık boğaz ağrısı öksürük çektim 4 gün. Öyle ki annem geldi oğluma bakmaya. Evde maskeyle dolandım. Kucağıma bile almadım oğlumu. İkinci dozdan sonra da kol ağrısı burun akıntısı öksürük oldu. İlk dozdan sonra doktora gidip ilaç almıştım. Burun akıntısı olunca tekrardan onu içtim. Kesti hemen. Ama bu sefer kemiklerim ağrıdı resmen. Oğlum kucağımdayken bayılıyorum eşime seslendim koş al oğlanı diye. Uzandım koltuğa. Anlamadım valla virüs mü verdiler naptılar. Ben covid geçirmedim hiç. O yüzden dedim herhalde bunlar virüs veriyor. Orasını bilemiyorum artık. Sonra toparladım. Öksürük kaldı ama geçmiyor bir türlü.