ozgekzy of çok fazla ya. Çok iyi anlıyorum ben bayılcam sanıyorum 150leri bende görüyorum. Ama ilaç kullanmıyorum benim tamamen psikolojik heycnalaninca sinirlenince anında yani. Hamilelikte artan kan basiciyla beni çok zorlamışti sürekli bi taşikardi. Yine aynı yani. Ama gebelikte bu ilacı kullanan var emzirme de sıkıntı olacağını sanmıyorum. Durumunuz kötüyse eğer ablasyon ile bi bakılmalı yinede