Metehan_ve_annesi bende bacakta sallıyordum uyumadığı için çok ağlardı vs bizde ya kucakta tempolu pış pış diye salladık sakinleşip uyurdu yada bacakta sallardık ben bacakta sallayamıyorum artık dizlerime ağırlık mı oluyo ne Diz kapağım Bi süre sonra acımaya başladı bendde yatağıma yatırıp yanına yatıyorum emiyo sonra emziği veriyorum otomatikman yan dönüp bana yapışık şekilde kokumu duyuyor büyük Bi ihtimal, naş bölgesi hariç vucudunu hafif hafif sallayarak poposuna pıt pıt yapıyorum ya eee ya pışşpışş diyorum uykuya dalıyor gözünü kapatınca sallamayı bırakıyorum sadece pıt pıt pış pış bazende ninni söylüyorum kulağına, zamanla salla olayını tamamen kesicem ilerleyen zamanlarda da pış pış sonra tek uyuması, pat diye hepsini yapmak istemiyorum şuan 3 ay 29 günlüğüz zaten bana çok ihtiyacı var, bide uyku öncesi ağlamaları var ataktan galiba uykuya dalana kadar ıııı ıııı diye ağlıyo sonra dalıyor,