Kızlar. Bebeğim zaten nörolojide epilepsi ve cp den takipli. 10 ay 5 günlük bugün doktor bıngıldağı çok erken kapanmış plastik cerrahi bi görsün operasyon gerekebilir dedi. Ama kafası gelişiyor çok şükür. Nolur bu durumu yaşayan var mı… yüreğimden parça kopuyo adeta