Kızlar bugün bebeğimin 6.ay aşıları vardı hemşire ateşi çıkarsa calpol ver dedi ama bebeğim asla calpol almıyor kusuyor hemen o zaman fitil yazayım dedi ve paranox s yazdı 8 saatte bir yarım ver dedi ben oldum olası fitil kullanmaktan korkarım ama ateşi çıkarsa kullanmak zorundayım çünkü 4.ay aşılarında 39 dereceyi görmüştük bu fitili kullanan var mı herhangi bir yan etkisi vs?