Bende burada bekleyeyim hayta elimizden geldiğince yorum yapalım post üstte kalsın.. Ben Süleyman nazoğlu hocamıza gidiyordum güzelyalıya maalesef o da tayini çıktı ve gitti şimdi iyi bir çcouk doktoru arayışı içindeyim. Paracı olmayan halden anlayan ilgili bilgili… Bizim hocamız öyleydi ama gitti maalesef 😪 haydi adanalı anneler yazın da fikrimiz olsun