1 ay24 günlük bebeğim var. Adet sancısı gibi sancı çektim geçen hafta sonra bir gün koyu kahve kanamam oldu. Ve iki üç gündür yine bel ağrılarım var. Hamilelikten çok şüphem var. %99 doğru gösteren test alıcam. Adetten sonra yapılmalı biliyorum ama doğumum olduğu için adet günüm düzenli değil. Test yapsam doğru sonuç verir mi?