Engzlvt canım bende senin gibi mama meme şeklinde gittim. Ama biberon ve mama çocuk büyüdükçe kolayına geliyor ve benim oğlum 4,5 aylıkken bıraktı emmeyi 😔 başta sağdım ama emmedikçe azaldı. Kesildi sütüm. Yani geç olmadan mamayı azaltıp memeye döndürmeye bak derim bir dost tavsiyesi yanlış anlamayın yargıladığım için değil o süreç çok zor 9 aylık oldu hala içim sızlar emziremedim diye kimsenin yaşamasını istemem her böyle postta yazarım 😔 kusura bakma