Gnert_ayfn22 Bebeğimi doğumdan Bi gün sonra küvese aldılar akciğer enfeksiyonu varmış. Kafayı yedim ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen anneler bana bilgi verin😣😭
Adamelis12 Gnert_ayfn22 merak etmeyin hiç bir kaç güne çıkar 🙏 bol bol sütünüzü sağıp istediklerinde gönderin emzirmek için çağırdıklarında gidin. Sakın stres yapmayın sütünüzü de etkiler bebeğiniz bir kaç güne iyileşip gelicek 🙏
Mehha Gnert_ayfn22 Benim kızımda 3 gün sarılıktan yattı. Sizi anlıyorum ben de kahrolmuştum o kapıda beklemek çok zor ama sakin olun çok güzel ilgileniyorlar. İyi ki hemen müdahale ediliyor. Üzülmeyin diyemem ama sağlıkla alacaksınız kucağınıza merak etmeyin.
GzmmK Gnert_ayfn22 üzülmeyin cidden benim oğlum 9 gün kaldı. Bir asır gibi geldi bana ben bir kez 5 dk görebildim Doğum yaptım sabah öğlen götürdüler. 5 ml de olsa lütfen süt gönderin siz böyle üzülürseniz hem şimdi hem sonrası ikiniz için zor olur bol bol dua edin. İyi bakıyorlar emin olun siz yeter ki kendinizi asla bırakmayın bebiş hissediyor 🙏🌸
Albgy Yeni doganlarda görülüyor diye biliyorum kritik bii şey degil her ne kadar üzülme desekte üzüleceksin annesin çünkü ama stres yapma sütüne bir şey olmasın en kısa zamanda kucağına alıp kavuşursunuz umarım
Tombikdonerartikcokpahali Öncelikle sakin olun😊 Bebeğinizin besinini siz üretiyorsunuzki ne kadar mesafe de uzakta olsanız sizi hissediyor. Sizin ne hisler yaşadığınızı ağladığınızı hepsini biliyor. 😊 lütfen kendinize gelin bebeğiniz oradan çıkacak hayrlisiyla😊😍😘
0bhrasya Gnert_ayfn22 benimde doğar doğmaz kuveze almişlardi enfesksiyondan dolayı tabi ozaman deli gibi ağliyordum ama korkulacak bisey yok çok olağanmiş bu genelde sezeryan olanlarda oluyormuş 1 hafta içinde çikti kızım sizinde çabucak geçsin enfeksiyon inşallah kavuşun🤲