13 aylık kızımın yaklaştık 5 aydın ciddi uyku problemi var gündüz sıkıntı yok ama gece 10 dakikada bir en iyi ihtimalle yarim saatte bir uyanıyor artık dayanacak gücüm kalmadı. 😢 Her yolu denedim son çare emzirmeyi bırakıcam bi kaç kişiden duydum o şekilde düzeldiğini. Varmı kızlar emzirmeyi kestikten sonra uykuları düzelen ?