Arkadaşlar merhaba
bebeğim 6ay 20günlük özellikle bir bucuk aydır geceleri defalarca kalkıyor gündüz uykuları kısaldı.. derdi meme ve sallanmak.. çalışıyorum bu tempoya dayanamadım ve bebeğim için de benim içinde uyku eğitimi vermeye karar verdim.. instagramda 1000tl ye eğitim verenleri gördüm! Tıpkı emzirme danışmanlığı olayı gibi size bilgiyi satıyorlar.. emeklerine saygım sonsuz ama o bilgiye ben ulaşırsam bu parayı vermek zorunda kalmam diye düşündüm ve araştırmalar yaptım
amacım bu post altında bilgilerimizi paylaşmak.. ben uyku aralıgını ayarlayıp bu akşam, akşam uykusu ile başlayacağım.. kim west yöntemini uygulayacağım ..
alacagım tepkiye göre pış pış pat pat / kaldır yatır gibi yöntemlerden de faydalanacagım…
sizlerin tavsiye, tecrübe ve sorularına açığım