Ensarın gönüllü ablası olarak 3 bebeğimizin kampanyasını tamamlamış olma mutluluğunu yaşarken bugün Arel canlardan bizde Ensar için varız demelerinin heyecanını yaşıyoruz. Hem Arel canlara hem destekçilerine teşekkür ediyoruz hemde destekçilerini bu kez Ensarımıza desteğe bekliyoruz. O kadar mutluyuz ki Ensar yaşayacak inancımız daha da arttı artık.