Elifimmm21 Merhaba canım. Erken değil . Benim kuzum şimdi 10 ay 24 günlük. 2 aylıkken başlamıştı Elleri hep arzındaydı, su geliyordu devamlı. Seni çok iyi anlıyorum ama Ek gıda da kullanılan Silikon kaşıklardan alıp eline verebilirsin hem kavrama kabiliyeti oluyor gemde emzikten çok daha iyi çözüm çok güzel kaşıyorlar. Kızımın ilk dişi 1 Ağustos 2.dişi 3 Ağustos da patladı. Geç çıkan diş her zaman iyidir derler