sariKizim_akKizim 10 gün oldu doğum yapalı 5 gün öncesinde kanamam tamamen durdu normal mi kızlar var mı başına gelen?
Nagishh sariKizim_akKizim benim nerdeyse hiç olmadı kanamam , bende sezaryen oldum 40 gün boyunca günlük ped ile dolaştım damla damla geliyordu. Doğumdan sonra da yoğun bi kanamam olmadı yani önceden adet olunca daha çok geliyordu 😂
Nisabera09 sariKizim_akKizim ped koymayı bırakma bende de aynısı oldu. Bi kaç gün sonra bardaktan boşalırcasına geldi. Varsa da kan ilaçlarını da bırakma Kİ içinde kalan pislik kolay atılsın 🙏🏻