YorgunAna07 bızımki de 11 Haziran doğumlu bıze de aynı şey yazıyordu , bence şuan ataksalar . fırtınalı vs diyor ama çok şükür çok kötü bişeyle karşılaşmadık henüz . Mama reddi yaşıyoruz bıraz , hepsini yemiyo , meme de sıkıntı yok çok şükür . Sadece bı kaç gündür uykudan çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyo , sürekli ilgi , sürekli oyun istiyo asla tek basına kalmak istemiyo bide maalesef memede uyumak istiyo 😥 mahvolmuş durumdayım . Sizde durumlar ne alemde ?