Bebelac iyi ben 1 yaşından sonra başladım bebelac mamaya. Önceleri aptamil kullandım hep. Bebelac gold sakın almayın eczacımız uyardı beni bebelac gold bağırsak florası bozuk bebekler için demişti bilginiz olsun sade bebelac yazılı alın eğer alacaksanız