Minakanne benim oğlum da geçirdi covid. Hem de 15 aylıkken falan. Ekip geldiğin de eve bana polivit kullan sadece çocuk için dedi ben zaten polivit i kullanıyordum ve hiç ağrı sızı olmadı çok şükür normal atlattı ateş dahi olmadı. Ben şurup tan kaynaklı olduğunu düşündüm. İstersen doktora danışıp kullanabilirsinz