Zeynebinannesiii bizimde aynı. Geçen hafta krup demişti doktorumuz. Buhar veriyordum. Öksürük Burun akıntısı vardı. Gece sıkıntı olmuyordu. 2 gecedir ağlayarak uyanıyor ateşi çıkıyor calpol veriyordum düşmüyordu. Zaten hasta dişi de çıkıyor ondan dedim o yüzden dün götürmedim Bu sabah götürdüm. Kulak iltihabı. Calpol düşürmüyorsa dolven verelim dedi. Antibiyotik başladı. Eve geldim. İcirdim. Hemen düştü ateşi. Şuan uyuyor.