[silindi] Anneler selamlar 13 günlük bebegim var 6.günde sütüm kesildi ve cocugum sürekli ağlıyor ve kaka yapamıyor ankra içerisinde anne sütü arayışım var gelip hergün kapınızdan alabilirim semt farketmiyor
Cibilyon [silindi] Polatlı da oturuyorum. Her gün sağıp verebilirim. Bebeğim 2 aylık. Ama size uzakta olabilirim
Gamzecoskun [silindi] bebeğinizin cinsiyeti nedir? (Bu süt kardeş muhabbeti için soruyorum) ailem Ankara’da oradayken dondurucuya attığım sütler var sanırım 10 poşet kadar vardı( tahminen 1500-2000cc civarı) isterseniz konuşabiliriz.
Majesteleri [silindi] bebeğim 2 buçuk aylık aydınlıkevler de oturuyorum hala ihtiyacın varsa verebilirim
Deletedmom5455451 Yapmayın süt kardeşliğine giriyor hayat bu nerde kimin karşısına çıkar beli olmaz anne sütüne yakın mamalar var onlar dan verin bence dinen de sakıncalı
Cibilyon Deletedmom5455451 Benceyle senceyle olacak iş değil bu. Eskiden de vardı dinimizde süt kardeşliği. Peygamber efendimizin süt annesi vardı. Neden sakıncalı olsun? Kimden süt aldığınızı bir kenara not eder, süt kardeşinizin kim olduğunu bilirsiniz.
[silindi] Deletedmom5455451 süt kardeşliğine girince ne oluyor tam anlayamadım mamalar bebeklerde kabızlık yapıyor kolik oluyor böyle daha mı iyi? Yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum
Sssbbbb Deletedmom5455451 süt kardeşliği çok başka. Annenin gögüsünden emmesi gerekiyor aslında. Dinen bu konunun ucu o kadar açık ki öyle kesin bir şey denmemeli. Anneninde ihtiyacı varsa kullanmalı
Deletedmom5455451 Cibilyon ilerde evlilik için sakıncalı demek istedim not alır buna dikkat ederse onu bilemem ben kesinlikle riske girmek istemem nasip
Burcuuludaq Canm sutune nazar degmistr banyoda sabunla gösunu yika nazar bildigin sureleri oku iyice ovala sutun gelecek dut kurusu ve üzüm bide kayısı kaynat ic daha gelmezse ben veririm süt pursaklardym
[silindi] Burcuuludaq cok teşekkür ederim bestlak verdi doktor onu kullanıyorum sizin ne kadarlık çocugunuz
Kocakgiller [silindi] süt kardeşi olan kız ile erkek evlenemiyor nikah düşmüyor ondan bahsetmis arkadaş olurda denk gelirse diye
Nurbebek23 [silindi] bestlak benim doktorum önermedi. Sütüm azdı artsın diye almıştım. Doktorum 3 hastam kullandı 3 nün de karaciğer fonksiyon degerleri bozulmuştu dedi. Bol bol su için bence 😊
Cibilyon [silindi] Neden kesildi sütünüz? Bebeğinizi bol bol emzirin. Süt gelmese bile. O sizi emdikçe vücudunuz süt salgılayacaktır
[silindi] Cibilyon stres ve iştah kaybı hamileyken o kadar güzeldi ki iştahım sigara bıraktım çay içmedim kahve hamilelik boyunca 5 defa içtim o kadar dikkat ettim ki şimdi böyle olunca insan üzülüyor
Cibilyon [silindi] Hiçbir şey için stres yapma güzel anne. Bebeğinin senin o mucizevi sütüne ihtiyacı var. Dereotu çok süt yapar. Ben dereotuna limon sıkıp üstüne tuz döküp yerdim. Göğüslerim süt dolardı.😊 deneyin mutlaka.
Sssbbbb [silindi] kesinlikle stres yapma onun sadece sana ve mutlu olmana ihtiyacı var. Süt gitmez sürekli emzir süt yoksa bile emzir hep emzir. su iç humana çayı var onu iç. Ve iştah artırıcı şeyler tüket ❣️ hiç üzülme en büyük sırrı da bu ❣️
[silindi] Cibilyon dereotunu duymuştum deneyeceğim ayrıca doktorum bestlak verdi belki duymuşsunuzdur ona basladım simdi
Deletedmom5455451 Sssbbbb ister göğüs olsun ister biberonla sonuçda yabancı bi annenin sütünü içmiş oluyor ve süt annesi olunuyor başka kardeşleri varsa veya sonradan doğan olursa direk süt kardeşi oluyor buna dikkat edilmezse ilerde nasip aynı ortama denk gelip evlilik olursa nikah düşmüyor
[silindi] Sssbbbb humana çayı aldım çemen otu var içinde acaip koktum terleyince bestlak verdi doktor onu tüketicem onun yerine.