Kızlar 52 günlük kız bebeğim var kolik bir bebek çok fazla gaz ve kaka yapamama sıkıntısı var 5 günü buluyor anüsünde darlık da varmış bunlardan dolayı çok huzursuz ya uyuyor uzun saatler uyanıksa da ağlıyor jimnastik merkezinde bile durmuyor dikkatini çekmiyor normalde ses çıkarması gülümsemesi lazım çok nadir yapıyor sürekli tavana ışığa odaklanıyo seslendiğimizde dönmüyor çok arada göz teması kuruyor nörolojik bir sıkıntı olabilir mi diye düşünüyorum yoksa huzursuzluğundan mı odaklanmıyor bilemiyorum bu tarz bişey yaşayan var mı?