Oykumlina_1 Kızlar merhabaa🙂🙂 2 aylık kızım var. Doğum sonrası çatlaklarım kaldı. Sizde durumlar nasıl ? Bişey kullanıyor musunuz ? Öneriniz nelerdir ?
Ecemceylan Oykumlina_1 ben sinoz çatlak kremi kullandım 2 kutu bitirdim çatlaklarım neredeyse kayboldu diyebilirim çok faydasını gördüm hala devam ediyorum inşallah tamamen geçicek 🙏