Ruveydaa98 Kızlar 25 haftalık hamileyim sabah lavobaya gittiğimde peçete de kanama gördüm çok korkuyorum kızlar başına gelen varmı gebeliktee nedenn oluyorr kızımda hiç olmamıştı şu an hastanedeyim inşallah birşey yokturrr 😭😭😭
Deletedmom_72 Ruveydaa98 Bende de öle oldu doktor dinlenmem gerektiğini söylemişti.Hareket ediyorsa endişelenme zaten hastanedesin.Bize de haber et olur mu
Ruveydaa98 Gunesgizem evimin arkası hastanede takipli doktorum orda ve kadın doğumun acili uzakk hemen görünmeye geldim😔
Ruveydaa98 birkizannesi_ şükürler olsun oğlum çok iyi açılmam filan yok stresten ağır kaldırmaktan olabilir dedi her ihtimale karşı iğne verdi Allahım yavrularımızı korusun kendimi toparlayamadım hala 😪