Dişim kırıldı şişti cerrahi işlem olacağı ve o doktor sadece bugün olacağı için gidip cektirecegim. Süt sagmaya çalışacağım ama benim bebeğim tüm gün memede uyukluyo yeterli sağım yapamam o yüzden az çıkar. Mama da veremem . Hiç narkoz alıp bir iki saat sonra emzireniniz var mı? Emzirmeyip ağlatsam mi 4 saat gecmeliymis narkoz dan sonra