Merhaba hanımla dun oglumun 18. Ay aşısı vardı kontrole goturdum. Hemşiresi boy ve kilosunu begenmedi çocuk endokrinoloji ye yonlendırdıler.
Lakin benim cocugum zaten preterm 35 haftalık 2520 grm 45 cm dogdu
Dunde 9.5 kg 76 cm kafa capıda 47 cm cıktı
Şehir degıstırdıgımız için açıkçası boyunun dogru olculdugunu düşünmüyorum zira yasındaki boyuda 76 cmdi
Sorum şu randevu aldım her ihtimale karsı bir cocuk doktoruna goturecegım o gerekli gorurse endokrinoloji ye sevk yaparmıs
Durumu bızım gibi olanlar var mı kilosu ayına gore düşük olanlar ne gıbı yönlendirmeler yapılıyor??
NOT :Aslında yemesi güzel hem anne sütü hem ek gıda alıyor lakin disleri 13 aylıkken cıkmaya basladı ve hepsı peşpeşe geldı ustune son 1 ay dizanteri olduk 3 şişe surup sonrası ancak kurtulabildık ben bunların hepsinin etkili oldugunu dusunuyorum her ne kadar saglık olacagı alakası yok desede sonucta her dis cikarmada 10 gun kusma oldu 1 ay boyunca her gun gunde 8 9 kez kaka yaptı