Zesa17 12 gün sonunda yalnız kaldım. Bende yanimda biri varken stres olanlardanım. Bayramda 40 li olmuştu bebeğim, gezmeye gittik. Her kafadan bir ses çıktı. Şöyle yap böyle et şundan ağlıyordur vs. Daha çok stres oldum. En iyisi kendi evim ve tek bakmak👍