Anneler merhaba 23 günlük tazecik bir anneyim süt konusunda başta sürekli sağ emzir sakla saatlere dikkat et kafasındaydım şimdi ise bebeğimin uyanmasını bekliyorum e tabiki 2 veya 2.5 saati geçirmiyorum neyse geceleri de emziriyorum falan sabah kalktığımda goguslerım çok dolu olduğundan sızlıyor boşaltmaya çalışıyorum biri diğerinden daha az çıkıyor ı yüzden o bosaltamadıgım çok sancı yapıyorum sormak istediğim asıl şey ise bu durum ne zaman düzeliyor düzene giriyor acaba yani bebeğim emdiği sürece bırakana kadar hep böyle mi sürüyor dışarda alışverişe çıktım kızım için yere düşen şeyi eğilip alamadım göğüsümün açısından