Kizlar 3 gün önce eşimin testi pozitif çıktı şuan bende pozitifim 4 yaşında oğlum ve 4 aylık kızım var çocuklarıma bakamıyorum ağrım yüzünden ayağa dahi kalkamiyorum eşim ayrı odada acaba annem gelebilir mi o da korona atlattı 1 ay önce bana yardımcı olmak için ayrı bi odada kalsa bana destek olsa bilgisi olan varmı bu konuda