Merhaba hanımlar, 24 günlük bebeğim var . Zaman zaman kucağımda uzun süre taşımam gerekiyor. Dışarıda bebek arabası yerine kanguru kullanmak istiyorum. Bugün joker ve ebebek mağazalarına baktım, yeni doğana uygun yazan kangurular resmen oturtuyor bebeği, hoşlanmadım. Bebek arabasıyla alışveriş, kalabalıkta hareket çok zor. Taşıma şallarını bağlaması zulüm bebek desen iki büklüm. Taşıma işini küçük aylarda nasıl çözdünüz?