Merhaba arkadaşlar başına gelen var mı? 16 aylık oglum nerdeyse 20 gundur grip hiçbir şekilde geçmiyor. İlaçla 15 günde geçerdi bu sefer ilaç vermemeyi tercih ettim. Doktor kontrolünede götürdüm cigerlerinde bişey olmadıgını sadece burnunu temizlemeye devam etmemizi söyledi ama 20 gündür full burun akıntısı arada bir öksürme var. Kafayı yicem bir türlü geçmiyor ne yapmam gerekir.