2.5 aylık bebeğim neredeyse 1 aydır hasta burnu tıkıyor genzi tıkalı hırıltılı nefes alıyor gece öksürerek uyanıyor nefes alamıyor serum fizyolojik ve burun aspiratöryle cekyrm ama anlık rahatlama oluyor doktor iburamin zero verdi kullandık ama hala aynı cok küçük daha neler yapblrm acba yardımcı olursanız sevinirim