Kahraman4545 eğer normal doğum yaptıysanız kafanın doğum kanalındaki geçişinden dolayı o şekli alması normal hatta ınstagram’a girip kadın doğum doktorlarının paylaşımlarına bakarsanız pek çok bebeğin kafasının çok biçimsiz doğduğunu görürsünüz üstek bebekler kafatası kemikleri tam kapanmadan doğuyorlar bıngıldak dediğimiz şey var. Sizin yapacağınız yanlış bir hareket Bence yumuşak dokuyu ve kemiklerin kaynaysiıni da etkiler O nedenle hiç müdahale etmeyin