Miniminimini 4 aylık bebeğim var sabah uyanınca yatakta yanıma alıyorum koklaşırız biraz keyfi yerindeyse güler sonra emziririm diğer odaya oyun halısına koyarım oyuncaklarını veririm oynar biraz eğer duracak gibiyse kahvaltı mı yaparım yoksa uyumasını beklerim. Kitapları var onları açarım, müzik dinletiirm televizyon veya telefondan. TV bilerek izlettirmem ama açıkken gözler kayıyor başka tarafa çeviririm sürekli konuşuyorum evi gezdiyorım balkondan arabalara bakmayı seviyor hava soğuk değilse 15 20 dakika izler.. Bizimde rutinimiz bu.. Emin ol eksik değilsin.