Günaydın anneler, 1.dozu olduktan sonra (biontech) 2.dozu kaç gün sonra olabiliyoruz ?
EtiPetito ben 28 gün sonra oldum 2.doz
EtiPetito 3 hafta sonra gel demişlerdi bana. 🥴
E nabızda çıkıyor olabileceğiniz zamanlar
ilkgozagrimmm tüm dozlar için mi çıkıyor ben daha aşı olmadım hiç
3 4 hafta geçmesi gerekiyor
RuzgarMommys tamamdır çok sağolunn
durupelin teşekkür ediyorum
ketcapli_lahmacun çok teşekkürler