2 aylık bebek neden zorla uyutulur. Ya salla salla iyi iki dakika kalk yine salla birr bebek uyutmak bir saat olurmu o uyuyana kadar ben pert oluyor um zaten huysuz olmazsa uyutmam o derece yoruyor uyuyana kadar kendi hiç yatmıyor hep zorla sallaya sallaya peki neden bu kadar xorsunuz ya neden ??? Mama veriyorum gazını çıkartıyor altını temizliyor um . Peki neden ya neden bu kadar yoruluyor um. Eşimde bir hafyadir işi gücü araba bakmak ewde ildugu günlerde akşama kadar araba bakıyor . Peki neden kimse bana yardımcı olmuyor nedenn? Bu kadar şey olduktan sonra peki neden ikincisini isterler yıprandığım belli olmuyor mu neden neden neden bu kadar bencil herkes NEDEN