Oğlum 15 aylık ve ek gıdaya geçtiğimizden bu yana sadece 13. Ay civarı iştahı açıldı ve 1 ay kadar sürdü o da aman aman değildi. 9. Aydan 13. Aya kadar hep sabit kiloda gitti , ne aldı ne de verdi. 13. Ayda 500 gr aldı ben şok😅 muhtemelen şu son 1 ayda aldığı 500 gr ın yarısını vermiştir. 🤷♀️
Kilosuna takılmıyorum çünkü ortalama bir kiloda , kan değerleri de iyi. Ancak inanılmaz iştahsız. Yemeklere öcü gibi davranıyor. Gün içinde toplamda yediği miktar çeyrek çorba kasesi bile yapmaz. Bu ara memeye daha da düştü ve yemeyi komple bıraktı sayılır. Emen bebeklerin hepsi mi böyle ? Bu çocuk ne zaman yemek yiyecek 🤔 Kilosu iyi olduğu için insanları da inandıramıyorum yemediğine😑 “nazar değecek diye mi yemiyor diyorsun “ diyenler oluyor şaka gibi😅 Ama ben fıttırmak üzereyim. Yaşlandım resmen yemek yedireceğim diye🥲 ( Bu arada blw yapan bir bebek ama yapıyor mu belli değil .Kaşığı zaten hiç ağzına sokmuyor🥲)