Makaron_88 Equinox eskiden daha uygun fiyatlı geliyordu bn biraz pahalı buldum açıkcası şuan mağazalarda da bu fiyatlara bişiler alabiliyoruz ama güzel
Selma-aygun37 Equinox bebisle çıkamadım ki tam hazirlanicam cikicaz bastı yaygarayi vazgeçtim oglende kaynanama bırakıp gidicem ama bişey kalmaz o zamana da
Selma-aygun37 Equinox valla saat 1 e geliyordu gittim normalde gittiğim mağazada pek kalmazdı bişey ama 2 tane uzun kollu zıbın 2 tane alt pijama 1 patik 2 çorap buldum kızıma onları aldım penyesine de bayıldım çok güzeller mis onu bulduguma şükür ☺️
Berentelli Equinox 3 kilotlu çorap 3 zıbın ikili altlık pjima birde altlı üstlü pjima takımı birde toka aldım 100 TL tuttu
Momsbabyy Equinox Hastane çıkışı ve külotlu çorap için gittim amma buraya külotlu çorap gelmemiş🤪 Hastane çıkışıyla sallana sallana geri döndüm 😃
Equinox Momsbabyy bende ikili pijama altından alacaktım bedeni kalmamış 9 da gittim nasıl bitebiliyor hayret