Evrim1906 Minikmucize18 ilk 6 ay sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal canım yapmamaları çünkü anne sütününün neredeyse tamamı bağıraklarda emilir eğer rahatsız oluyorsa yapmadığım için bebek yağ ile karnına saat yönünde masaj yapa bilirsin
Ayseege6156 Minikmucize18 az bişey zeytinyağ verin yarım çay kaşığı kadar eğer formül mama kullanıyorsaniçine koyun ahh o kabızlık biz çok yaşadık çok iyi anlıyorum
Minikmucize18 Mrvts hem anne sütü hemde mama alıyor günde 1 veya 2 kere mama veriyorum sadece bebelac gold kullanıyoruz mamadan da kaynaklı olabilr mi sizce
Mused Minikmucize18 mama veriyorsan 1 çay kaşığı yağ içir dedim ya onu mamanin içine köy madem mama veriyorsun
Mrvts Minikmucize18 olabilir yarım çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin mamasina bebeğim sadece anne sütü alıyordu ama sorun yaşamıştık kabızlıkla alakali Dr zeytinyağı verebileceğimizi söyledi günde bir defa
Mused Minikmucize18 bi çay kaşığı iyi yağ ver cnm ama endişelenme bebekelr 4 5 günde anca yapar yaptımda ıyi yapar
Mused Mused mamada ağır okuyo hakiki yağ hem tad degistiryo ben ondan sıvı yağ kullanıyorum 1 çay kaşığı