1bocek1cicekannesi Bebeğimin cildi o kadar kuru ki kremler yağlar denemediğim kalmadı. Günde en az 4-5 kez nemlendiriyorum her altını temizledigimde mutlaka nemlendiriyorum bu kuruluk geçiyor mu ilerleyen zamanlarda yaşayan var mı
Ah_neredeee_vah_neredeee 1bocek1cicekannesi Şampuanınız ve deterjanınız nedir belki onlarla alakalıdır ? Birde bebeği yıkarken sabun türevi şeyler kullanmayın birde keselemeyin . Ceradolin lipo diye bir krem var o çok çok iyi ve tamamen doğal içerikli ona da bakabilirsiniz
1bocek1cicekannesi Ah_neredeee_vah_neredeee değiştirdim iki hafta olacak egzaması rahatladı ama cilt kuruluğu çok fazla şampuanı bıraktım sadece su temizler dedi doktor en son biobaby in atopik kremini sipariş verdim lanet kargo hala gelmedi onu deneyecektim onu denedikten sonra onerdiginiz kremi de kullanırım ise yaramazsa cevap verdiğiniz için tşk ederim
Ah_neredeee_vah_neredeee 1bocek1cicekannesi Umarım iyi gelir o kremde ama bu önerdiğim ürünü ben hamileliğimde de kullandım ve kilo alımına bağlı bacaklarda tahriş oluyor Misal akşamdan sürüp sabahına hiç bişey kalmamış şekilde uyanırdım.