Arzumca344 Merhaba! Bir aylık bebeğim gündüz bir şekilde gazını çıkartıyorum gece gazı oluyor yatmadan önce biogaia versem ıkınma yapar mı yoksa iyi gelirmi yada gaz damlası mı versem yatmadan elimde sab,metsil,zinco var 🧐
Bilgemayse Arzumca344 Ben ilk 3 ay kullandım. Hep gece uyumadan verirdim çok gazlı bir bebekti hâlâ 5 aylık oldu gazı var. Biogala kullanırken çok rahattım🤦🏻♀️ güzel bir bağırsak florası düzenleyici, probiyotik 👏🏻
Arzumca344 Purpura26 ilk kullandıgımızda ıkınıyodu sürekli o yüzden gece vermeye korkuyorum sizdedeböyle oluyomuydu
Purpura26 Sedakcby Biogia gaz damlası değil. Probiyotik bağırsak florasını düzenliyor. Biogia kullanırken yanında ayrıca gaz damlası kullanıyorum
Sedakcby Purpura26 öyle mii. İlk 3 ay biogaia kullandim bebeğimin sıkıntılı zamanlarında çokta iyi gelmişti ekstra bi gaz damlası kullanmamistim yani
Arzumca344 Bilgemayse ilk kullandıgımızda ıkınıyodu sürekli o yüzden gece vermeye korkuyorum sizdedeböyle oluyomuydu
Bilgemayse Arzumca344 Yok öyle bir sorun yaşamadım ben. Eğer şüpheniz varsa gündüz verin yine de🤷🏻♀️