Merhaba kızlar,
Bebeğim 2 aylık olduğunda işe başlayacağım. Şimdiden sütü nasıl vericem derdine düştüm. Günlük sağmaya çalışıyorum 50 ml zor çıkıyor (bu ayrı bi konu tabi)
8 den 2 ye kadar işte olucam. Bu süre zarfında kaç kere kaç ml süt verilmesi gerekir. Biberonla versek sıkıntı olur mu. Siz ne kullandınız, hangi marka kullandınız?
Siz nasıl yaptınız tecrübelerinizi paylaşırsanız içimi rahatlatırsınız 🙏🏼