Deniizkrk Hanımlar 2 aylık bebeğim var doğduğundan beri hep mutsuz bebek sakin yattığını gormek çok nadir sürekli ağlıyor huzursuz uyumak istemiyor direniyor ağlarken biri dövmüş gibi ağlıyor sizd e kolık bebek mı benim gibi olan varmı ne onerırısınız
Duyguaslannn Deniizkrk benımde o şekildeydi sütümün yetmediğini gördüm sağma makinesi aldıgımda sütüne baksana canım🙄 doymuyor olabilir
Deniizkrk Ugggg kabızlık ve gaz problemi var damla kıllanıyoruz iyi geldi ama hala aynı bı değişiklik yok huzursuz hep ağlıyor düzce bu durum ne zamn geçer kaç aylık olunca
Ugggg Deniizkrk kaç gün oldu kullanali 10 gün içinde etki gösteriyor bu damlalar benimki en son10 gün kaka yapmadı 11. Gün gittik lavman dedinonce doktor sonra fitil yazayım dedi bağırsak düzenleyici bide gaz damlası kullandım düzeldi şuan her gün bir kere yapiyo
Deniizkrk Ugggg Biz 2 gündür bıogıa kullanıyoruz ilk gün 15 dk içind e hemen etki etti kakasını yaptı ve o 2 gündür problemsiz yapiyo ama davarnsııda yine değişiklik yok aynı sürekli huzursuz ne yapacağım bilmiyorum inşallah sizinkide ise yarar
Deniizkrk Duyguaslannn Yok canım benim maşallah sürümde sıkıntı yok emiyor emerken sıkıntı yok karnı doyunca memeyle bile susmıyor
Ugggg Deniizkrk biogiayi hergun aynı satte uygunsa gece yatmadan ver öyle daha çabuk etki ediyomus emziryoraan sense soğuk şeyler içme sütünden geçtiğinde karnını agritabilir kimyon demle bir su bardağına iç hafif yediğin yemeklere kimyon serp bebeğin karın ayak ortcek şekilde sıcak havlu sar belki usumustur karnı agriyodur