ecemeric Eren18 kızım 5 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz. Çok memnunum. İçeriği gayet temiz. Araştırın isterseniz. Ayrıca epey kalın. Dokusu da çok iyi. Öyle köpük falan çıkarmıyor
Magnolina Eren18 bende kullanıyorum içeriklerini çok inceledim ıslak mendillerin Prima soft gibi kötü kokusu da yok
Elistosunanasi Eren18 bende memnunum bezle birlikte almıştım diğer ıslak mendiller göre kalın ve ıslak
614408eoa Eren18 sleepynin naturali de bio naturalide güzel büyk ve kalın olıyo bende cocgdu dogalı onları kullanıyorm hic degstirmem herlde henüz dha iyisini göremedim