Kızım 19 aylık ve kış için uyku tulumu aldim lc waikikiden . Ama kızıma 2 yaş almıştım büyük geldi rahat edemdi minyon bi bebek olduğu için. Ben daha kucugunu aldigim için bu elimde kaldı. Aldığımda yıkadım ve bi kac gece denedim uyuyabilcekmi diye hep gece kalkip çıkarttırdı bu yüzden yenisini aldım ilgilenen olursa fiyat ve foto bırakıyorum. Tog değeri 2.5tog 120 tlye aldım 90tlye satıyorum
https://resimyukle.io/r/9k4RuHrjqH